« Home | the power of technology » | geram... » | Merry Christmas » | towards the end... » | she's ONE tomorrow » | it's in the blood... » | updates updates » | hey!! that's me?? » | pics! » | houston, we have a problem... »

Love in a French Way



enjoy this music video..
this group is a native french group and they hardly speak much english.
but they integrated english in this song.. SOOOO CUTE!!!!
they even made the english sound BRITT-ISH! haha...

the lyrics:

I remember, jolie demoiselle,
The last summer, nous, la Tour Eiffel.
I remember comme tu étais belle,
So beautiful with your sac Chanel.

Sur les ponts de la Seine,
Let's do it again, again, again, again...
You gave me a rendez-vous,
What is it, what is it?

Je le chercher à toi, dans les rues.
Je te suis pas venir car tu ne l'es plus.
Je le regarde partout, where are you.
My heart is bleeding, oh I miss you.

L'amour à la française,
Let's do it again, again, again, again.
You gave me a rendez-vous.

Et je cours, je cours, je cours,
I've lost l'amour, l'amour, l'amour,
Je suis perdu
Here without you
And I am crazy,
Seul à Paris !
Je tu le manque,
Sans toi I can't.
Sous la pluie, I feel sorry!
Champs-Elysées,
Alone, la nuit, le Moulin Rouge,
I feel guilty.

Et le soleil est plus brûlant que les oiseaux.
Et dans le ciel, I miss you so!
A souvenir, a rendez-vous,
Des fleurs, des fleurs, des fleurs for you.
Je tu le manque,
Sans toi I can't.
Sous la pluie, I feel sorry!
Je suis perdu,
Here without you.
And I am crazy,
Seul à Paris!

I remember, jolie demoiselle,
The last summer, comme tu étais belle.
I remember, nous, la Tour Eiffel,
So beautiful with your sac Chanel.

L'amour à la française,
C'est que je t'aime,
Je t'aime, je t'aime, je t'aime.
I give you a rendez-vous.

Et je cours, je cours, je cours,
I've lost l'amour, l'amour, l'amour,
Je suis perdu
Here without you.
And I am crazy,
Seul à Paris !
Je tu le manque,
Sans toi I can't.
Sous la pluie, I feel sorry!
Champs-Elysées,
Alone, la nuit, le Moulin Rouge,
I feel guilty.

Et le soleil est plus brûlant que les oiseaux.
Et dans le ciel, I miss you so!
A souvenir, a rendez-vous,
Des fleurs, des fleurs, des fleurs for you.
Je tu le manque,
Sans toi I can't.
Sous la pluie, I feel sorry!